AIRROSSINI | 2013
«Μας κάνουν μεγάλη πλάκα, αλλά με κάθε σοβαρότητα.» Inforadio rbb
«Ένα λιμπρέτο τόσο σκληρό, ώστε κανείς μένει συχνά με το στόμα ανοιχτό. Τα κλισέ για την εξουσία και τους ισχυρούς της γης διάδεχονται το ένα το άλλο τόσο καταιγιστικά, ώστε η ευφορία δεν υποχωρεί ούτε μετά από δυόμιση ώρες. [...] Παρά τη μείωση της ορχήστρας σε τέσσερα όργανα, το κλαρινέτο, το φλάουτο, το τσέμπαλο και η μαρίμπα κάνουν θαύματα. [...] Επιπλέον, έξι εκλεκτοί αστραφτεροί τραγουδιστές γεμίζουν το χώρο σαν να επρόκειτο για το Ολυμπιακό Στάδιο.» rbb Kultur
«Μια αβίαστη μεταγραφή.» Berliner Zeitung
«Τα βάσανα του αεροδρομίου του Βερολίνου λειτουργούν ως αφορμή για να έρθει στο προσκήνιο η κοινωνική κριτική σάτιρα. [...] Λειτουργεί έξοχα.» Clemens Haustein, Berliner Zeitung
«Ο Χαράλαμπος Γωγιός μετέγραψε την παρτιτούρα πολύ πειστικά.» Udo Badelt, Der Tagesspiegel
«Η μεγαλοπρεπής μουσική μεταγραφή [...] και η εξαιρετική διανομή θριάμβευσαν.» Hermann-Josef Fohsel, ZITTY Berlin
«Δεν θα φανταζόμουν ούτε στον ύπνο μου ότι το 2013 στη Neuköllner Oper θα καθόμουν ανάμεσα σε κοινό που φωνάζει ρυθμικά "Ζήτω η διεθνής αλληλεγγύη!" [...] Θαυμάσια σκηνοθεσία [...] ευφυές κείμενο [...] Οι τραγουδιστές είναι λαμπροί.» Lucía Tirado, Neues Deutschland
«Πυροτεχνήματα έξυπνων ιδεών […] ευφυές σκηνικό […] ένας Ροσίνι έξυπνα ανακυκλωμένος για μικρή τετραμελή ορχήστρα. […] Ταιριάζει θαυμάσια στο σύγχρονο θέμα, και η ιδέα να συμπυκνωθεί η πλειάδα των προσώπων σε μόλις έξι είναι ευτυχής. […] Έξοχο δείγμα οπερατικού θεάτρου-καμπαρέ […] η μικρή ορχήστρα τα βγάζει πέρα παραπάνω από καλά, ο Αλέξανδρος Ευκλείδης έχει φροντίσει για τη γοργή σκηνοθεσία χωρίς σκηνικούς νεκρούς χρόνους. […] Οι τραγουδιστές είναι όλοι καλοί ηθοποιοί. […] Είναι αξιοθαύμαστο πόσο καλά αυτοί οι νέοι τραγουδιστές χειρίζονται τη δύσκολη διακοσμημένη γραφή.» Ingrid Wanja, Der Opernfreund
«Αυτό το remix του Ροσίνι με την τρέχουσα κρίση του καπιταλισμού αποδεικνύει ότι η όπερα μπορεί να είναι σύγχρονη.» EXBERLINER
«Απογειώνει τα αποτυχημένα εγκαίνια του αεροδρομίου σε μια γκροτέσκα ταραχή.» Patrick Wildermann, tip Berlin
«Θαυμάσια επιτυχημένη σάτιρα της τρέχουσας κατάστασης […] Η όπερα μπορεί να είναι ευχάριστα αυθάδης και σέξυ. […] Δροσερό, ανάλαφρο και ασυνήθιστα διασκεδαστικό.» Frank Wesner, livekritik.de
«Θρασύ, ως συνήθως, και για πολύ καιρό ακόμη επίκαιρο.» Berliner Morgenpost
«Θεότρελο σχόλιο [...] τα κάλλη της παρτιτούρας του Ροσίνι ηχούν αριστοτεχνικά.» Märkische Oderzeitung