Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΟΣ | 2013

«[Ξ]εκαρδιστικό […] συγχαρητήρια για την ακομπλεξάριστη προσέγγιση και για την τόλμη των δημιουργών» Ιωάννα Κοροπιώτη, e-tetRadio.gr

«[Η] οπερέτα του 1923, [που] πραγματεύεται το σπουδαίο ζήτημα της Ελληνίδας πεθεράς και άλλα διαχρονικά προβλήματα του έγγαμου βίου […] βρήκε στην παραγωγή των Οπερών των Ζητιάνων την ιδανική της ερμηνεία, και στο Δημοτικό Θέατρο τον ιδανικό της χώρο.» Δημήτρης Κιουσόπουλος, Ελευθεροτυπία

«[Ο] σκηνοθέτης Αλέξης Ευκλείδης και ο συνθέτης Χαράλαμπος Γωγιός ένωσαν τις δυνάμεις τους για να ξανανεβάσουν το ξεχασμένο έργο. Το αποτέλεσμα […] έδειξε ότι αγαπούν, γνωρίζουν το αντικείμενο και εφαρμόζουν τις ιδέες τους με υπέρμετρο ζήλο.» Γιάννης Σβώλος, Η Εφημερίδα των Συντακτών

«[Α]ναβαθμισμένη από κάθε άποψη […Η] σκηνοθετική ματιά του Ευκλείδη εκσυγχρόνισε τη δράση […] μεταφέροντας την στην εποχή μας, μέσα από το πρίσμα και την αισθητική τηλεοπτικών σειρών και κινηματογραφικών ταινιών […Α]νεκτίμητο υπήρξε το άκουσμα […] της αυθεντικής ενορχήστρωσης […Ο] Γωγιός χάρισε μία ακριβή, μαλακή, θεατρική διεύθυνση.» Ευτύχης Χωριατάκης, Αθηνόραμα

«[Π]αρένθεση αισιοδοξίας […Σ]κηνικό και ενδυμασίες […] αρκούντως ουτοπικά (όπως και οι pop art κομμώσεις!) ώστε να ανακαλούν μιαν άλλη εποχή στη ζωή των Αθηναίων αστών […Η] διανομή των ερμηνευτών παρουσίαζε ενδιαφέρον και κατέγραφε υποσχέσεις. […Χ]αρισματική για το είδος [η] παρουσία του Δημήτρη Ναλμπάντη […] άδοντος ηθοποιού προορισμένου ως πρωταγωνιστή της οπερέτας […] Θέατρο κατάμεστο και κοινό ενθουσιώδες, […η]χηρό μήνυμα για την καλλιτεχνική κατεύθυνση και τις δυνατότητες που προσφέρει αυτός ο ιστορικός χώρος» Κυριάκος Λουκάκος, Η Αυγή