Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΟΣ | 2011

«[Μ]ια παράσταση με περιορισμένα μέσα και πολλούς εθελοντές [...] όπου ο ενθουσιασμός κυριάρχησε. [...Τη] μουσική μετέγραψε ευρηματικά και με επιτυχία για μικρό σύνολο ο Χαράλαμπος Γωγιός, χωρίς να στερήσει κάτι από την ουσία του υλικού.» Νίκος Δοντάς, Η Καθημερινή

«Ο Ευκλείδης μετέφερε επιτυχημένα τη δράση στο παρόν, προσδίδοντας στη μεσοπολεμική οπερέτα του Σακελλαρίδη απήχηση αντίστοιχη προς αυτήν πασίγνωστης τηλεοπτικής σειράς που κανιβάλιζε ανελέητα τις μύριες στρεβλώσεις της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας. [...Ό]λα δόθηκαν με καλούς θεατρικούς ρυθμούς και εύστοχες αιχμές. [...Η] συνεπτυγμένη ενορχήστρωση του Γωγιού μετέγραψε πιστά την ουσία του σακελλαριδικού πρωτοτύπου, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα σύγχρονο στίγμα στο αποτέλεσμα. [...H] αναβίωση έθεσε ενδιαφέροντα σοβαρά θέματα προς συζήτηση και πρακτικά ερωτήματα προς απάντηση.» Γιάννης Σβώλος, Ελευθεροτυπία

«Ο Χαράλαμπος Γωγιός [...] ενορχήστρωσε και διεύθυνε την οκταμελή ορχήστρα επιτυχώς, όντας διαρκώς σε εγρήγορση και αναπτύσσοντας έναν "παιχνιδιάρικο" διάλογο με την πρόζα. [...Ο Αλέξανδρος] Ευκλείδης δεν αναβίωσε απλά το ξεχασμένο είδος αλλά το αναζωπύρωσε, προσφέροντας μας θεαματική σκηνική δράση στα όρια του μιούζικαλ και αποβάλλοντας την κουραστική, νοσταλγική διάσταση του είδους [...]. Εξαιρετικές ερμηνείες [...] και τρία ΖΗΤΩ [...] για τις ευφάνταστες κομμώσεις και περούκες!» Κατερίνα Διακουμοπούλου, Η Αυγή

«[Β]ρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρουσα την ιδέα τους για… ολική επαναφορά στη σκηνή [...] της ξεχασμένης, για να μην πω άγνωστης οπερέτας του Σακελλαρίδη [...Έ]ξοχο το μουσικό μέρος [...].» Γιώργος Σαρηγιάννης, Τα Νέα

«Μα τι όμορφη παράσταση! [...] Η οπερέτα του Σακελλαρίδη ευτύχησε στα χέρια [...] της ομάδας θεάτρου Οι Όπερες των Ζητιάνων. [...Θ]αυμάσια η αισθητική του σκηνικού και των κοστουμιών.» Στυλιανός Τζιρίτας, avopolis.gr

«"Η Κόρη της Καταιγίδος" υπονομεύθηκε [...] από την αψυχολόγητη ενορχήστρωση, που αφαιρεί τη "νοσταλγική" ηχητική ατμόσφαιρα εποχής, τόσο γνώριμη και πολύτιμη [...Ε]νώ η ελάχιστα παρεμβατική σκηνοθεσία [...] δεν πρόδωσε το θεατρικό ύφος της οπερέτας χωρίς (ευτυχώς) να υπερτονίσει το φαρσικό στοιχείο στην απαγγελία, η ενορχήστρωση παρέμεινε απλώς φτωχική και παράταιρη [...].» Κυριάκος Λουκάκος, Η Αυγή

«Μια σειρά από ηθοποιούς-τραγουδιστές και χορωδούς με εξαιρετικά καλλιεργημένη φωνή φαίνονταν να πλέουν έρμαιοι σε μια σκηνή, όπου άθλια σκηνικά και κοστούμια [...], από κακή διανομή ή από έλλειψη σοβαρής σκηνοθετικής διδασκαλίας έκαναν απροστάτευτοι ό,τι τους κατέβαινε στο κεφάλι, θυμίζοντας περισσότερο ταινία τρίτης προβολής με τον Φραγκίσκο Μανέλλη και λιγότερο υπηρετώντας τις υψηλές φιλοδοξίες του Σακελλαρίδη. Ευτυχώς υπήρχε ο [...] κ. Χαράλαμπος Γωγιός που πραγματικά με το τίποτα σου έδινε με τον καλύτερο τρόπο την αίσθηση της οπερέτας [...Θ]α έπρεπε ο κ. Λούκος να προσέχει περισσότερο τι παρουσιάζει από τη σκηνή του πανάκριβου, εν καιρώ κρίσης, Φεστιβάλ του [...].» Ιάσων Τριανταφυλλίδης, Αδέσμευτος Τύπος